Szállítás és fizetési információk

 

SZÁLLÍTÁS A WEBSHOPBAN

Magyarországon megrendelt árukat csak 18. életévüket betöltött személyeknek szállítunk ki magyarországi címre.

 

Szállítási és kezelési költségek

A szállítás díja 30.000 Ft (harmincezer forint) rendelési összértékig megrendelésenként 1.490 Ft (ezernégyszázkilencven forint). Abban az esetben, ha a megrendelés logisztikai vagy technikai okokból több csomagban kerül kiszállításra a Szolgáltató egyszeri szállítási díjat számít fel. A szállítási díj magyar forintban értendő és magába foglalja az általános forgalmi adót. 30.000 Ft rendelési összérték felett és 50 kg összsúly alatt - abban az esetben is, ha a megrendelés logisztikai vagy technikai okokból több csomagban kerül kiszállításra - a szállítás ingyenes.
 
A szállítás díja megrendelésenként 50 kg összsúly rendelése felett értékhatártól függetlenül 1.490 Ft (ezernégyszázkilencven forint).
 

Utánvétes rendelés esetén az utánvételi díj bruttó 250 Ft (kétszázötven forint).

 

Futárszolgálat

A Sprinter futárszolgálattal a következő telefonszámon tud kapcsolatba lépni: (+36 1 881 2615)

 

Kiszállítás időtartama

A megrendelt csomag(ok) feladásáról és a - megadott címre vagy a választott csomagpontra történő - kiszállítás várható időpontjáról a Vásárlót elektronikus emailben tájékoztatjuk. A szállítás várható határideje a megrendelés felek általi véglegesítésétől számított várhatóan 3-5, de legfeljebb 14 munkanap. A SPRINTER a kiszállítás megkezdéséről megadott e-mail címre küldött szöveges üzenet útján tájékoztatja a Vásárlót. A Vásárlónak a fenti határidőn belül van lehetősége adott, általa megjelölt napra kérni a szállítást (a továbbiakban: „Megjelölt nap”). A Megjelölt nap a megrendelés felek általi véglegesítés napjától számított 5. naptól a 10. napig eshet (napok számítása úgy történik, hogy a megrendelés véglegesítésnek napja a „0”. nap, tehát az ezt követő nap számít az 1. napnak). Amennyiben a Vásárló élni kíván ezzel a lehetőséggel, hogy a véglegesített megrendelés kiszállítását Megjelölt napon kéri, köteles ezt egyértelműen a megrendelés során a „Megjegyzések” rovatban kérni, dátum szerint (naptári év, hónap nap) megjelölve a Megjelölt napot (javasolt példaszöveg: „Megrendelésemet kérem 2022. 11. 11. napján a megadott címre szállítani!) Amennyiben a Vásárló a fentiektől eltérően határozza meg a Megjelölt napot (tehát nem a megrendelés véglegesítésétől számított 5. és 10. nap közötti időben) a Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy a hibás kérelmet figyelmen kívül hagyja, és az általa általánosan meghatározott időben szállítson. A Szolgáltató tájékoztatja a Vásárlót, hogy előfordulhat, hogy előre nem látható akadály, vagy rendelési túlterheltség miatt (például ünnepi időszakok) nem tudja a szállítást a Megjelölt napon teljesíteni. Erre az esetre a Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy a Megjelölt napot követően teljesítse a szállítást a Vásárló erről való értesítése mellett, vagy egyéb szállítási napot egyeztessen a Vásárlóval.

 

Sikertelen kézbesítés

Amennyiben a futár nem tudja kézbesíteni a csomagot, a következő munkanapon újból megkísérli annak kézbesítését. Ha a második kiszállítás is sikertelen, akkor a csomag visszakerül a raktárba.

 

Elállás

A rendeléstől 14 napon belül indoklás nélkül elállhat. Az elállási időszak a rendelésben szereplő utolsó áru(k) kézhezvételétől kezdődik.

Ha eláll a vásárlástól és a csomagját szeretné visszaküldeni, kérjük, az alábbi lépésekkel küldje vissza a teljes csomagot a Napcsillag Kft-nek:

1) Töltse ki a Dokumentumok linken található Elállási nyilatkozatot, melyet a weboldal alján a láblécben talál meg.

2) Kérjük, hogy az Elállási nyilatkozatot küldje el emailben a webshop@ecofamily.hu címre,  vagy mellékelje a csomaghoz.

3) Vegye fel a kapcsolatot a Sprinter futárszolgálattal a következő telefonszámon: (+36 1 881 2615), hogy átvegyék Öntől a csomagot. Ebben az esetben Önt terheli a csomag visszaküldésének díja. A csomagvisszaküldést postai úton is teljesítheti a következő címre: ECOFAMILY 8441 Márkó, Iparos u. 12.

4) Kérjük adja meg a bankszámlaszámát, hogy az esetleges visszautalást lehetővé tegye.

 

Visszaküldés

Ha valamit szeretne visszaküldeni, kérjük, az alábbi lépésekkel küldje vissza az árut a Napcsillag Kft-nek:

1) Töltse ki a Dokumentumok linken található Visszaküldési űrlapot, melyet a weboldal alján a láblécben talál meg.

2) Helyezze a visszaküldeni kívánt terméke(ke)t és a Visszaküldési űrlapot abba a dobozba, amelyben a rendelése megérkezett, vagy küldje el emailben a webshop@ecofamily.hu címre.

3) Vegye fel a kapcsolatot a Sprinter futárszolgálattal a következő telefonszámon: (+36 1 881 2615) hogy átvegyék Öntől a csomagot. A csomagvisszaküldést postai úton is teljesítheti a következő címre: ECOFAMILY 8441 Márkó, Iparos u. 12.

4) Kérjük adja meg a bankszámlaszámát, hogy az esetleges visszautalást lehetővé tegye.

Két külön csomagban érkezett termékek visszaküldése 

Ha az Ön egyidejűen leadott megrendelése két, vagy több csomagban érkezett, a visszaküldés ugyanolyan egyszerű. Ha több terméket szeretne visszaküldeni, amelyek külön csomagokban érkeztek, adja meg a számla sorszámát, de mindössze az egyik csomagot vagy dobozt használja.

 

FIZETÉS A WEBSHOPBAN

Utánvét

Rendelését átvételkor, készpénzben vagy bankkártyával fizetheti. Rendelése összegét a futárszolgálat munkatársának tudja kifizetni.

Bankkártyás előre fizetés

Rendelését bankkártyás előre fizetéssel is kiegyenlítheti. A megrendelés véglegesítése után az összeget azonnal zároljuk, és a megrendelésről e-mailes visszaigazolást küldünk. Ha a kártyatranzakciót nem hagyják jóvá, a megrendelését töröljük. Ha ezzel kapcsolatban bármilyen kérdése merül fel, lépjen kapcsolatba a bankjával vagy a kártya kibocsátójával.

 

FIZETÉS AZ ÜZLETEKBEN

Vásárlását készpénzben forintban és euróval, bankkártyával, valamint az Edenred és a Magyar Utalvány Zrt. (Nemzeti Utalvány) által forgalmazott utalványokkal egyenlítheti ki.