• Delivery Országos kiszállítás, 30.000 Ft felett és egyben 50 kg alatt szállítási díj nélkül!
 
Termékek
Akció
Kedvencek
Kosár

 

szállítási díjak

* MPL csomagpont szállítási módok esetén, a maximális súlyhatár 18 kg, a maximális térfogat 0.04 m3.

 

 

Szállítás és fizetési információk

 

SZÁLLÍTÁS A WEBSHOPBAN

Magyarországon megrendelt árukat csak 18. életévüket betöltött személyeknek szállítunk ki. A Webáruházból megrendelt termék kiszállítása kizárólag Magyarország területére, létező magyarországi címre történik.

A Webáruházban megrendelt termékek kiszállítását a Vásárló választása szerint a Magyar Posta Zrt. (továbbiakban MPL futárszolgálat) végzi.

A megrendelt csomag(ok) feladásáról és a - megadott címre vagy a választott csomagpontra történő - kiszállítás várható időpontjáról a Vásárlót elektronikus emailben tájékoztatjuk. A szállítás várható határideje a megrendelés felek általi véglegesítésétől számított  3-5, de legfeljebb 14 munkanap. Az MPL futárszolgálat a kiszállítás megkezdéséről a megadott e-mail címre küldött szöveges üzenet útján tájékoztatja a Vásárlót. A Vásárlónak a fenti határidőn belül van lehetősége adott, általa megjelölt napra kérni a szállítást (a továbbiakban: „Megjelölt nap”). A Megjelölt nap a megrendelés felek általi véglegesítés napjától számított 5. naptól a 10. napig eshet (napok számítása úgy történik, hogy a megrendelés véglegesítésnek napja a „0”. nap, tehát az ezt követő nap számít az 1. napnak). Amennyiben a Vásárló élni kíván ezzel a lehetőséggel, hogy a véglegesített megrendelés kiszállítását Megjelölt napon kéri, köteles ezt egyértelműen a megrendelés során a „Megjegyzések” rovatban kérni, dátum szerint (naptári év, hónap nap) megjelölve a Megjelölt napot (javasolt példaszöveg: „Megrendelésemet kérem 2022. 11. 11. napján a megadott címre szállítani!) Amennyiben a Vásárló a fentiektől eltérően határozza meg a Megjelölt napot (tehát nem a megrendelés véglegesítésétől számított 5. és 10. nap közötti időben) a Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy a hibás kérelmet figyelmen kívül hagyja, és az általa általánosan meghatározott időben szállítson. A Szolgáltató tájékoztatja a Vásárlót, hogy előfordulhat, hogy előre nem látható akadály, vagy rendelési túlterheltség miatt (például ünnepi időszakok) nem tudja a szállítást a Megjelölt napon teljesíteni. Erre az esetre a Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy a Megjelölt napot követően teljesítse a szállítást a Vásárló erről való értesítése mellett, vagy egyéb szállítási napot egyeztessen a Vásárlóval.

Csomagküldeményének státuszát a csomagszám megadásával a
https://www.posta.hu/nyomkovetes/nyitooldal oldalon a csomagszám megadását követően tudja nyomon követni.

Az MPL Futárszolgálat a Vásárló által a csomagcímkén jelzett címre általában 2 munkanap alatt juttatja el a Küldeményt. Jogszabály eltérő rendelkezése hiányában a szállítási határidő nem garantált, pl. készlethiány.

Amennyiben a kiszállítás azért sikertelen, mert a címzett nem tudta átvenni a csomagot, az MPL Futárszolgálat a sikertelen kézbesítésről email-ben értesíti, valamint tájékoztatja, hogy a kiszállítást az ott megjelölt időpontban ismételten megkísérli. Az MPL Futárszolgálat a csomag címzetthez való eljuttatását összesen kettő alkalommal kísérli meg. Az MPL Futárszolgálat esetében, ha kétszer is sikertelen a kézbesítés, automatikusan postán maradó lesz a csomag(ok), ahol a csomagot(okat) 5 napig őrzik és erről email-t és sms-t is küld az MPL a vásárlónak a rendeléskor megadott elérhetőségére.

Nem számít bele a kiszállítási késedelem időtartama a szállítási időtartamba, ha a csomag kézbesítése a címzettnek felróható ok miatt (ideértve többek között, ha: a címzett megtagadja a csomag átvételét, a csomag kézbesíthetetlen, a címzett nem azonosítható, illetve nem lelhető fel, vagy a címzett nem egyenlíti ki az értékutánvétes csomag díját) vagy a címzett kérésére nem történik meg a megadott időpontban.

Amennyiben a címzett az átvételt indoklás nélkül megtagadja, vagy az utánvétes csomag díját nem egyenlíti ki, úgy az elállásra vonatkozó szabályok irányadók, az MPL futárszolgálat a kiszállítás helyszínén rögzíti a sikertelen kézbesítést az MPL rendszerében.

Ha a Vásárló azért tagadja meg az átvételt a csomag kibontása nélkül, mert az átvételkor észleli, hogy a csomagolás sérült vagy hibás, úgy az elállásra vonatkozó szabályok irányadók azzal, hogy az átvétel megtagadásának tényéről az MPL a kiszállítás helyszínén a tényt a rendszerében rögzíti. Amennyiben a Vásárló észleli a csomag sérülését, mód és lehetőség van arra, hogy a csomagot a futár jelenlétében bontsa ki, amely igényét jeleznie kell a futárnak. Amennyiben a sérült csomag a futár jelenlétében kerül felbontásra, és abban sérült termék is található, ebben az esetben a futár rögzíti a terméksérülés tényét, megjelölve a sérült terméket, és lejelenti nekünk, és az MPL központnak. Ilyen esetben a Vásárlót kártalanítjuk úgy, hogy részére a sérült termék helyett új sértetlen terméket küldünk.

Abban az esetben, ha a címzettnek az MPL szállítja a csomagot, és a Vásárló átvette a csomagot, és nem a futár jelenlétében bontja ki, és a felbontás után észleli a tartalom sérülését, akkor a Vásárló a terméksérülés tényét maximum 3 napon belül, a következő módok közül a Vásárló által választott módon (vagy egyik vagy másik módon) jelezheti:

1. vagy az Ecofamily ügyfélszolgálatán webshop@ecofamily.hu email címre írt levélben kell jelezze a terméksérülést

2. vagy a serules@mpl.hu e-mail címre küldött levélben jelezheti az MPL részére.

Mindkét esetben a terméksérülés bejelentéséhez esetleírás (sérüléssel érintett termék megjelölése, a sérülés pontos leírása), a sérült terméket tartalmazó számla, és a sérült termék fényképének feltöltése és elküldése szükséges. (Figyelem! A sérült terméket tartalmazó csomag átvételének napjától számított 3 napon túl nem fogadunk el, és az MPL sem fogad el a csomag tartalmának sérülésére vonatkozó bejelentést! Jogvesztő határidő!)

A szállítás díja 30.000 Ft (harmincezer forint) rendelési összértékig megrendelésenként az MPL Futárszolgálat választása esetén 1.890 Ft (ezernyolcszázkilencven forint). Abban az esetben, ha a megrendelés logisztikai vagy technikai okokból több csomagban kerül kiszállításra a Szolgáltató egyszeri szállítási díjat számít fel. A szállítási díj magyar forintban értendő és magába foglalja az általános forgalmi adót. 30.000 Ft rendelési összérték felett és egyben 50 kg összsúly alatt - abban az esetben is, ha a megrendelés logisztikai vagy technikai okokból több csomagban kerül kiszállításra - a szállítás ingyenes.

A szállítás díja megrendelésenként 50 kg összsúly rendelése felett 30.000 Ft (harmincezer forint) rendelési összérték felett az MPL Futárszolgálat választása esetén 1.890 Ft (ezernyolcszázkilencven forint). 30.000 Ft ténylegesen fizetendő rendelési összérték alatt és egyben 50 kg összsúly felett - abban az esetben is, ha a megrendelés logisztikai vagy technikai okokból több csomagban kerül kiszállításra - a szállítás díja az MPL Futárszolgálat választása esetén 3.780 Ft (háromezerhétszáznyolcvan forint).

Csomagponton történő átvétel esetén, a szállítás díja 30.000 Ft (harmincezer forint) rendelési összértékig megrendelésenként az MPL Futárszolgálat választása esetén 990 Ft (kilencszázkilencven forint), de 30.000 Ft rendelési összérték felett a szállítás ingyenes.

Utánvétes rendelés esetén az utánvételi díj bruttó 350 Ft (háromszázötven forint).

Amennyiben a szállítással kapcsolatban bármilyen további információra van szüksége, úgy az MPL Általános Szerződési Feltételei elérhető és letölthető a https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/aszf

A megrendelt termék(ek) postafiók címre vagy postahivatalba történő közvetlen kézbesítésére nincs lehetőség.

Cégünk egyik alappillére a környezettudatosság és gazdaságosság. Ennek érdekében, ellenkező bizonyításig vélelmezzük azt, hogy a felhasználó (Vásárló) nem kívánja átvenni a webáruházunkból rendelt csomagját, ha egy felhasználó (Vásárló) által, illetve több felhasználó által, de egy lakcímről megrendelt csomag legalább háromszor raktárunkba át nem vett csomagként visszaérkezik. Ezen esetek megvalósulása esetén, a további vásárlásaira korlátozást vezetünk be, miszerint a fizetési módok kiválasztásánál utánvétes fizetést nem, csak előre fizetést áll módunkban elfogadni.

 

Elállás

A rendeléstől 14 napon belül indoklás nélkül elállhat. Az elállási időszak a rendelésben szereplő utolsó áru(k) kézhezvételétől kezdődik.

Ha eláll a vásárlástól és a csomagját szeretné visszaküldeni, kérjük, az alábbi lépésekkel küldje vissza a teljes csomagot a Napcsillag Kft-nek:

1) Töltse ki a Dokumentumok linken található Elállási nyilatkozatot, melyet a weboldal alján a láblécben talál meg.

2) Kérjük, hogy az Elállási nyilatkozatot  küldje küldje el emailben a webshop@ecofamily.hu címre,  vagy mellékelje a csomaghoz.

3) Vegye fel a kapcsolatot:

a.) a Sprinter futárszolgálattal a következő telefonszámon: (+36 1 881 2615), hogy átvegyék Öntől a csomagot. Ebben az esetben Önt terheli a csomag visszaküldésének díja. A csomagvisszaküldést postai úton is teljesítheti a következő címre: ECOFAMILY 8441 Márkó, Iparos u. 12.

b.) amennyiben a Vásárló az MPL futárszolgálatot vette igénybe a csomag/termék küldése kapcsán, abban az esetben a csomag/termék visszaküldésének módjáról és folyamatáról az MPL  https://webcik.posta.hu  internetes oldalán tájékozódhat. 

4) Kérjük adja meg a bankszámlaszámát, hogy az esetleges visszautalást lehetővé tegye.

 

Visszaküldés

Ha valamit szeretne visszaküldeni, kérjük, az alábbi lépésekkel küldje vissza az árut a Napcsillag Kft-nek:

1) Töltse ki a Dokumentumok linken található Visszaküldési űrlapot, melyet a weboldal alján a láblécben talál meg.

2) Helyezze a visszaküldeni kívánt terméke(ke)t és a Visszaküldési űrlapot abba a dobozba, amelyben a rendelése megérkezett, vagy küldje el emailben a webshop@ecofamily.hu címre.


3) Vegye fel a kapcsolatot:

a.) amennyiben a Vásárló az MPL futárszolgálatot vette igénybe a csomag/termék küldése kapcsán, abban az esetben a csomag/termék visszaküldésének módjáról és folyamatáról az MPL  https://webcik.posta.hu  internetes oldalán tájékozódhat. 

4) Kérjük adja meg a bankszámlaszámát, hogy az esetleges visszautalást lehetővé tegye.

 

Két külön csomagban érkezett termékek visszaküldése 

Ha az Ön egyidejűen leadott megrendelése két, vagy több csomagban érkezett, a visszaküldés ugyanolyan egyszerű. Ha több terméket szeretne visszaküldeni, amelyek külön csomagokban érkeztek, adja meg a számla sorszámát, de mindössze az egyik csomagot vagy dobozt használja.

 

FIZETÉS A WEBSHOPBAN

Utánvét

Rendelését átvételkor, készpénzben vagy bankkártyával fizetheti. Rendelése összegét a futárszolgálat munkatársának tudja kifizetni.

Bankkártyás előre fizetés

Rendelését bankkártyás előre fizetéssel is kiegyenlítheti. A megrendelés véglegesítése után az összeget azonnal zároljuk, és a megrendelésről e-mailes visszaigazolást küldünk. Ha a kártyatranzakciót nem hagyják jóvá, a megrendelését töröljük. Ha ezzel kapcsolatban bármilyen kérdése merül fel, lépjen kapcsolatba a bankjával vagy a kártya kibocsátójával.

 

FIZETÉS AZ ÜZLETEKBEN

Vásárlását készpénzben forintban és euróval, bankkártyával, valamint az Edenred és a Magyar Utalvány Zrt. (Nemzeti Utalvány) által forgalmazott utalványokkal egyenlítheti ki.

Termékek
Üzletkereső
Kosár