Szállítás és fizetési információk

Szállítás és fizetési információk

 

Magyarországon megrendelt árukat csak 18. életévüket betöltött személyeknek szállítunk ki magyarországi címre.

 

Szállítási és kezelési költségek

A Vásárló által megrendelt termék(ek) megadott címre történő kiszállításért a Szolgáltató 20.000 Ft vásárlási értékig szállítási költséget számít fel, amelyet a Webáruházban feltüntetett eladási árak nem tartalmaznak. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A szállítás díja 20.000 Ft rendelési összértékig megrendelésenként 990 Ft (kilencszázkilencven forint). Abban az esetben, ha a megrendelés logisztikai vagy technikai okokból több csomagban kerül kiszállításra a Szolgáltató egyszeri szállítási díjat számít fel. A szállítási díj magyar forintban értendő és magába foglalja az általános forgalmi adót.  20.000 Ft rendelési összérték felett a szállítás ingyenes.

 

Futárszolgálat

DPD futárszolgálattal a következő telefonszámon tud kapcsolatba lépni: (+36 1 501 6200)

 

Kiszállítás időtartama

Rendelését a megrendeléstől számított legfeljebb 14, de általában 2-3 munkanapon belül szállítjuk ki. 

 

Sikertelen kézbesítés

Amennyiben a futár nem tudja kézbesíteni a csomagot, a következő munkanapon újból megkísérli annak kézbesítését. Ha a második kiszállítás is sikertelen, akkor a Vásárló 5 napig a megjelölt depóban át tudja venni . Ha ez nem történik meg a csomag visszakerül a raktárba.

 

Elállás

A rendeléstől 14 napon belül indoklás nélkül elállhat. Az elállási időszak a rendelésben szereplő utolsó áru(k) kézhezvételétől kezdődik.

Ha eláll a vásárlástól és a csomagját szeretné visszaküldeni, kérjük, az alábbi lépésekkel küldje vissza a teljes csomagot a Napcsillag Kft-nek:

1) Töltse ki a Letöltések linken található Elállási nyilatkozatot, melyet a weboldal alján a láblécben talál meg.

2) Kérjük, hogy az Elállási nyilatkozatot küldje el emailben a webshop@ecofamily.hu címre,  vagy mellékelje a csomaghoz.

3) Vegye fel a kapcsolatot a DPD futárszolgálattal a következő telefonszámon: (+36 1 501 6200), hogy átvegyék Öntől a csomagot. Ebben az esetben Önt terheli a csomag visszaküldésének díja. A csomagvisszaküldést postai úton is teljesítheti a következő címre: EUROFAMILY 8441 Márkó, Iparos u. 12.

4) Kérjük adja meg a bankszámlaszámát, hogy az esetleges visszautalást lehetővé tegye.

 

Visszaküldés

Ha valamit szeretne visszaküldeni, kérjük, az alábbi lépésekkel küldje vissza az árut a Napcsillag Kft-nek:

1) Töltse ki a Letöltések linken található Visszaküldési űrlapot, melyet a weboldal alján a láblécben talál meg.

2) Helyezze a visszaküldeni kívánt terméke(ke)t és a Visszaküldési űrlapot abba a dobozba, amelyben a rendelése megérkezett, vagy küldje el emailben a webshop@ecofamily.hu címre.

3) Vegye fel a kapcsolatot a DPD futárszolgálattal a következő telefonszámon: (+36 1 501 6200) hogy átvegyék Öntől a csomagot. A csomagvisszaküldést postai úton is teljesítheti a következő címre: EUROFAMILY 8441 Márkó, Iparos u. 12.

4) Kérjük adja meg a bankszámlaszámát, hogy az esetleges visszautalást lehetővé tegye.

Két külön csomagban érkezett termékek visszaküldése 

Ha az Ön egyidejűen leadott megrendelése két, vagy több csomagban érkezett, a visszaküldés ugyanolyan egyszerű. Ha több terméket szeretne visszaküldeni, amelyek külön csomagokban érkeztek, adja meg a számla sorszámát, de mindössze az egyik csomagot vagy dobozt használja.

 

FIZETÉS

Utánvét

Rendelését átvételkor, készpénzben vagy bankkártyával fizetheti. Rendelése összegét a futárszolgálat munkatársának tudja kifizetni.

Bankkártyás előre fizetés

Rendelését bankkártyás előre fizetéssel is kiegyenlítheti. A megrendelés véglegesítése után az összeget azonnal zároljuk, és a megrendelésről e-mailes visszaigazolást küldünk. Ha a kártyatranzakciót nem hagyják jóvá, a megrendelését töröljük. Ha ezzel kapcsolatban bármilyen kérdése merül fel, lépjen kapcsolatba a bankjával vagy a kártya kibocsátójával.