• Delivery Országos kiszállítás, 30.000 Ft felett és egyben 30 kg alatt szállítási díj nélkül!
 
Termékek
Akció
Akció
Kedvencek
Kosár

 

szállítási díjak

* MPL csomagpont szállítási módok esetén, a maximális súlyhatár 18 kg, a maximális térfogat 0.04 m3.

 

 

Szállítás és fizetési információk

 

SZÁLLÍTÁS A WEBSHOPBAN

Magyarországon megrendelt árukat csak 18. életévüket betöltött személyeknek szállítunk ki. A Webáruházból megrendelt termék kiszállítása kizárólag Magyarország területére, létező magyarországi címre történik.

A Webáruházban megrendelt termékek kiszállítását a Vásárló választása szerint a Magyar Posta Zrt. (továbbiakban MPL futárszolgálat) vagy a DPD Hungary Kft. (a továbbiakban: Szállító vagy DPD/MPL futárszolgálat) végzi.

A megrendelt csomag(ok) feladásáról és a - megadott címre vagy a választott csomagpontra történő - kiszállítás várható időpontjáról a Vásárlót elektronikus emailben tájékoztatjuk. A szállítás várható határideje a megrendelés felek általi véglegesítésétől számított várhatóan 3-5, de legfeljebb 14 munkanap. Az MPL futárszolgálat, vagy a DPD a kiszállítás megkezdéséről megadott e-mail címre küldött szöveges üzenet útján tájékoztatja a Vásárlót. A Vásárlónak a fenti határidőn belül van lehetősége adott, általa megjelölt napra kérni a szállítást (a továbbiakban: „Megjelölt nap”). A Megjelölt nap a megrendelés felek általi véglegesítés napjától számított 5. naptól a 10. napig eshet (napok számítása úgy történik, hogy a megrendelés véglegesítésnek napja a „0”. nap, tehát az ezt követő nap számít az 1. napnak). Amennyiben a Vásárló élni kíván ezzel a lehetőséggel, hogy a véglegesített megrendelés kiszállítását Megjelölt napon kéri, köteles ezt egyértelműen a megrendelés során a „Megjegyzések” rovatban kérni, dátum szerint (naptári év, hónap nap) megjelölve a Megjelölt napot (javasolt példaszöveg: „Megrendelésemet kérem 2022. 11. 11. napján a megadott címre szállítani!) Amennyiben a Vásárló a fentiektől eltérően határozza meg a Megjelölt napot (tehát nem a megrendelés véglegesítésétől számított 5. és 10. nap közötti időben) a Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy a hibás kérelmet figyelmen kívül hagyja, és az általa általánosan meghatározott időben szállítson. A Szolgáltató tájékoztatja a Vásárlót, hogy előfordulhat, hogy előre nem látható akadály, vagy rendelési túlterheltség miatt (például ünnepi időszakok) nem tudja a szállítást a Megjelölt napon teljesíteni. Erre az esetre a Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy a Megjelölt napot követően teljesítse a szállítást a Vásárló erről való értesítése mellett, vagy egyéb szállítási napot egyeztessen a Vásárlóval.

Amennyiben a Vásárló szállítási módként Csomagpontra történő kiszállítást jelöl meg, a Vásárló a megrendeléshez szükséges adatok kitöltésekor választhatja ki a számára legmegfelelőbb aktuális Csomagpont helyszínt. A Csomagpontok listáját és elérhetőségeit az MPL Futárszolgálat (https://www.posta.hu/szolgaltatasok/szolgaltataskereso)  mindenkor közzéteszi honlapján.

Csomagpontra történő kiszállítás választása esetén az MPL Futárszolgálat a megrendelt termék(ek)et a Vásárló által megjelölt Csomagponthoz szállítja, s a Vásárlónak ott van lehetősége átvennie megrendelését. A megrendelés átvételére a Vásárlónak a Csomagpontba szállítás napjától számított 5 munkanapon belül van lehetősége.

Csomagküldeményének státuszát MPL esetén a csomagszám megadásával a https://www.posta.hu/nyomkovetes/nyitooldal oldalon a csomagszám megadását követően tudja nyomon követni.

Az MPL Futárszolgálat illetve a DPD a Vásárló által a csomagcímkén jelzett címre általában 2 munkanap alatt juttatja el a Küldeményt. Jogszabály eltérő rendelkezése hiányában a szállítási határidő nem garantált, figyelemmel a 3.3. pontban foglaltakra (pl. készlethiány).

Amennyiben a kiszállítás azért sikertelen, mert a címzett nem tudta átvenni a csomagot, az MPL Futárszolgálat illetve a DPD futár a sikertelen kézbesítésről email-ben értesíti, valamint tájékoztatja, hogy a kiszállítást az ott megjelölt időpontban ismételten megkísérli. Az MPL Futárszolgálat illetve a DPD futár a csomag címzetthez való eljuttatását összesen kettő alkalommal kísérli meg. Az MPL Futárszolgálat esetében, ha kétszer is sikertelen a kézbesítés, automatikusan postán maradó lesz a csomag(ok), ahol a csomagot(okat) 5 napig őrzik és erről email-t és sms-t is küld az MPL a vásárlónak a rendeléskor megadott elérhetőségére. A DPD Futárszolgálat esetében amennyiben a Címzett nem tudja a küldeményt a második kézbesítési kísérlet alkalmával sem átvenni, 5 munkanapon belül át tudja venni a kézbesítési címének irányítószámához rendelt illetékes DPD depóban (kivéve azt az esetet, ha az így illetékes depó a 0171638-as depó - 1152 Budapest, Városkapu u. 12. - lenne). Ha a rendelkezésre álló 5 munkanapon belül sem veszi át csomagját az illetékes DPD depóban, a Küldeményt a DPD a Feladónak visszaszállítja.

Nem számít bele a kiszállítási késedelem időtartama a szállítási időtartamba, ha a csomag kézbesítése a címzettnek felróható ok miatt (ideértve többek között, ha: a címzett megtagadja a csomag átvételét, a csomag kézbesíthetetlen, a címzett nem azonosítható, illetve nem lelhető fel, vagy a címzett nem egyenlíti ki az értékutánvétes csomag díját) vagy a címzett kérésére nem történik meg a megadott időpontban.

Amennyiben a címzett az átvételt indoklás nélkül megtagadja, vagy az utánvétes csomag díját nem egyenlíti ki, úgy a 6. pontban foglalt elállásra vonatkozó szabályok irányadók, az MPL illetve a DPD futár a kiszállítás helyszínén rögzíti a sikertelen kézbesítést az MPL rendszerében illetve a DPD rendszerében.

Ha a Vásárló azért tagadja meg az átvételt a csomag kibontása nélkül, mert az átvételkor észleli, hogy a csomagolás sérült vagy hibás, úgy a 6. pontban foglalt elállásra vonatkozó szabályok irányadók azzal, hogy az átvétel megtagadásának tényéről  az MPL a kiszállítás helyszínén a tényt a rendszerében rögzíti, illetve a DPD futár a kiszállítás helyszínén jegyzőkönyvet vesz fel. Csomagponton történő átvétel esetében a jegyzőkönyv felvétele a helyszínen történik.

Abban az esetben, ha a címzettnek az MPL, vagy a DPD szállítja a csomagot, és  a Vásárló átvette a csomagot, és nem a futár jelenlétében bontja ki, és a felbontás után észleli a tartalom sérülését, akkor a Vásárló a terméksérülés tényét maximum 3 napon belül, a következő módok közül a Vásárló által választott módon (vagy egyik vagy másik módon) jelezheti: (i) vagy az Ecofamily ügyfélszolgálatán webshop@ecofamily.hu e-mail címre írt levélben kell jelezze a terméksérülést (ii) vagy az MPL futárszolgálat esetén a  serules@mpl.hu e-mail címre küldött levélben jelezheti az MPL részére, illetve a https://www.dpd.com/hu/hu/kapcsolat oldalon a „Sérült csomagot kaptam” menüpontban jelezheti a DPD részére. Mindkét esetben a terméksérülés bejelentéséhez esetleírás (sérüléssel érintett termék megjelölése, a sérülés pontos leírása), a sérült terméket tartalmazó számla, és a sérült termék fényképének feltöltése (amelyből a sérülés és a sérüléssel érintett termék is egyértelműen beazonosítható) és elküldése szükséges. (Figyelem! A sérült terméket tartalmazó csomag átvételének napjától számított 3 napon túl nem fogadunk el, és a DPD, illetve az MPL sem fogad el a csomag tartalmának sérülésére vonatkozó bejelentést! Jogvesztő határidő!)

Amennyiben a Vásárló észleli a csomag sérülését, mód és lehetőség van arra, hogy a csomagot a futár/csomagpont munkatársa jelenlétében bontsa ki, amely igényét jeleznie kell a futárnak/csomagpont munkatársának. Amennyiben a sérült csomag a futár/csomagpont munkatársa jelenlétében kerül felbontásra, és abban sérült termék is található, ebben az esetben a futár/csomagpont munkatársa rögzíti a terméksérülés tényét, megjelölve a sérült terméket, és lejelenti nekünk, és az MPL/DPD központnak. Ilyen esetben a Vásárlót kártalanítjuk úgy, hogy részére a sérült termék helyett új sértetlen terméket küldünk.

A szállítás díja 30.000 Ft (harmincezer forint) ténylegesen fizetendő rendelési összértékig megrendelésenként az MPL Futárszolgálat választása esetén 1.990 Ft (ezerkilencszázkilencven forint), a DPD futárszolgálat választása esetén 1.990 Ft (ezerkilencszázkilencven forint). Abban az esetben, ha a megrendelés logisztikai vagy technikai okokból több csomagban kerül kiszállításra a Szolgáltató egyszeri szállítási díjat számít fel. A szállítási díj magyar forintban értendő és magába foglalja az általános forgalmi adót. 30.000 Ft ténylegesen fizetendő rendelési összérték felett és egyben 30 kg összsúly alatt - abban az esetben is, ha a megrendelés logisztikai vagy technikai okokból több csomagban kerül kiszállításra - a szállítás ingyenes. A ténylegesen fizetendő vásárlási érték nem tartalmazza az utánvét értékét és a betétdíj értékét sem.

 

A szállítás díja megrendelésenként 30 kg összsúly rendelése felett értékhatártól függetlenül a DPD és az MPL Futárszolgálat választása esetén a következőképpen alakul:

30-50kg között 490Ft (négyszázkilencven forint) súlyfelár

50-70kg között 1.890Ft (ezernyolcszázkilencven forint) súlyfelár

70-90kg között 2.390ft (kettőezerháromszázkilencven forint) súlyfelár

90kg felett 2.890ft (kettőezernyolcszázkilencven forint) súlyfelár.

 

30.000 Ft ténylegesen fizetendő rendelési összérték alatt és egyben 30 kg összsúly felett - abban az esetben is, ha a megrendelés logisztikai vagy technikai okokból több csomagban kerül kiszállításra - a szállítás díja:

30-50kg között 2.480Ft (kettőezernégyszáznyolcvan forint)

50-70kg között 3.880Ft (háromezernyolcszáznyolcvan forint)

70-90kg között 4.380Ft (négyezerháromszáznyolcvan forint)

90kg felett 4.880Ft (négyezernyolcszányolcvan forint).

Csomagponton történő átvétel esetén, a szállítás díja 30.000 Ft (harmincezer forint) ténylegesen fizetendő rendelési összértékig megrendelésenként az MPL Futárszolgálat választása esetén 990 Ft (kilencszázkilencven forint), 30.000 Ft ténylegesen fizetendő rendelési összérték felett, a szállítás ingyenes.

Amennyiben a szállítással kapcsolatban bármilyen további információra van szüksége, úgy az MPL Általános Szerződési Feltételei elérhető és letölthető a https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/aszf  illetve a DPD Általános Szerződési Feltételei elérhető és letölthető a https://www.dpd.com/hu/hu/aszf  oldalon.

A Webáruházból megrendelt termék kiszállítása kizárólag Magyarország területére, létező magyarországi címre történik. A megrendelt termék(ek) postafiók címre vagy postahivatalba történő közvetlen kézbesítésére nincs lehetőség. (Figyelem! MPL Futárszolgálat választása esetén sem!)

Cégünk egyik alappillére a környezettudatosság és gazdaságosság. Ennek érdekében, ellenkező bizonyításig vélelmezzük azt, hogy a felhasználó (Vásárló) nem kívánja átvenni a webáruházunkból rendelt csomagját, ha egy felhasználó (Vásárló) által, illetve több felhasználó által, de egy lakcímről megrendelt csomag legalább háromszor raktárunkba át nem vett csomagként visszaérkezik. Ezen esetek megvalósulása esetén, a további vásárlásaira korlátozást vezetünk be, miszerint a fizetési módok kiválasztásánál utánvétes fizetést nem, csak előre fizetést áll módunkban elfogadni.

 

Elállás

A rendeléstől 14 napon belül indoklás nélkül elállhat. Az elállási időszak a rendelésben szereplő utolsó áru(k) kézhezvételétől kezdődik.

Ha eláll a vásárlástól és a csomagját szeretné visszaküldeni, kérjük, az alábbi lépésekkel küldje vissza a teljes csomagot a Napcsillag Kft-nek:

1) Töltse ki a Dokumentumok linken található Elállási nyilatkozatot, melyet a weboldal alján a láblécben talál meg.

2) Kérjük, hogy az Elállási nyilatkozatot  küldje küldje el emailben a webshop@ecofamily.hu címre,  vagy mellékelje a csomaghoz.

3) Vegye fel a kapcsolatot:

a.) a DPD futárszolgálat esetén a https://www.dpd.com/hu/hu/visszakuldes/ oldalon találhat információkat. A DPD futárszolgálat ügyfélszolgálata a +36 1 501 6200 telefonszámon érhető el.

b.) amennyiben a Vásárló az MPL futárszolgálatot vette igénybe a csomag/termék küldése kapcsán, abban az esetben a csomag/termék visszaküldésének módjáról és folyamatáról az MPL  https://webcik.posta.hu  internetes oldalán tájékozódhat. 

4) Kérjük adja meg a bankszámlaszámát, hogy az esetleges visszautalást lehetővé tegye.

 

Visszaküldés

Ha valamit szeretne visszaküldeni, kérjük, az alábbi lépésekkel küldje vissza az árut a Napcsillag Kft-nek:

1) Töltse ki a Dokumentumok linken található Visszaküldési űrlapot, melyet a weboldal alján a láblécben talál meg.

2) Helyezze a visszaküldeni kívánt terméke(ke)t és a Visszaküldési űrlapot abba a dobozba, amelyben a rendelése megérkezett, vagy küldje el emailben a webshop@ecofamily.hu címre.


3) Vegye fel a kapcsolatot:

a.) amennyiben a Vásárló az MPL futárszolgálatot vette igénybe a csomag/termék küldése kapcsán, abban az esetben a csomag/termék visszaküldésének módjáról és folyamatáról az MPL  https://webcik.posta.hu  internetes oldalán tájékozódhat. 

b.) a DPD futárszolgálat esetén a https://www.dpd.com/hu/hu/visszakuldes/ oldalon találhat információkat. A DPD futárszolgálat ügyfélszolgálata a +36 1 501 6200 telefonszámon érhető el.

4) Kérjük adja meg a bankszámlaszámát, hogy az esetleges visszautalást lehetővé tegye.

 

Két külön csomagban érkezett termékek visszaküldése 

Ha az Ön egyidejűen leadott megrendelése két, vagy több csomagban érkezett, a visszaküldés ugyanolyan egyszerű. Ha több terméket szeretne visszaküldeni, amelyek külön csomagokban érkeztek, adja meg a számla sorszámát, de mindössze az egyik csomagot vagy dobozt használja.

 

FIZETÉS A WEBSHOPBAN

Utánvét

Rendelését átvételkor, készpénzben vagy bankkártyával fizetheti. Rendelése összegét a futárszolgálat munkatársának tudja kifizetni.

Bankkártyás előre fizetés

Rendelését bankkártyás előre fizetéssel is kiegyenlítheti. A megrendelés véglegesítése után az összeget azonnal zároljuk, és a megrendelésről e-mailes visszaigazolást küldünk. Ha a kártyatranzakciót nem hagyják jóvá, a megrendelését töröljük. Ha ezzel kapcsolatban bármilyen kérdése merül fel, lépjen kapcsolatba a bankjával vagy a kártya kibocsátójával.

 

FIZETÉS AZ ÜZLETEKBEN

Vásárlását készpénzben forintban és euróval, bankkártyával, valamint az Edenred és a Magyar Utalvány Zrt. (Nemzeti Utalvány) által forgalmazott utalványokkal egyenlítheti ki.

Üzletek
Kosár