Szállítás és fizetési információk
Magyarországon megrendelt árukat csak 18. életévüket betöltött személyeknek szállítunk ki magyarországi címre.
Szállítási és kezelési költségek
A Vásárló által megrendelt termék(ek) megadott címre történő kiszállításért a Szolgáltató 20.000 Ft vásárlási értékig szállítási költséget számít fel, amelyet a Webáruházban feltüntetett eladási árak nem tartalmaznak. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A szállítás díja 20.000 Ft rendelési összértékig megrendelésenként 990 Ft (kilencszázkilencven forint). Abban az esetben, ha a megrendelés logisztikai vagy technikai okokból több csomagban kerül kiszállításra a Szolgáltató egyszeri szállítási díjat számít fel. A szállítási díj magyar forintban értendő és magába foglalja az általános forgalmi adót. 20.000 Ft rendelési összérték felett a szállítás ingyenes.
Futárszolgálat
A Sprinter futárszolgálattal a következő telefonszámon tud kapcsolatba lépni: (+36 1 881 2615)
Kiszállítás időtartama
Rendelését a megrendeléstől számított legfeljebb 14, de általában 5-7 munkanapon belül szállítjuk ki.
Sikertelen kézbesítés
Amennyiben a futár nem tudja kézbesíteni a csomagot, a következő munkanapon újból megkísérli annak kézbesítését. Ha a második kiszállítás is sikertelen, akkor a Vásárló 5 napig a megjelölt depóban át tudja venni . Ha ez nem történik meg a csomag visszakerül a raktárba.
Elállás
A rendeléstől 14 napon belül indoklás nélkül elállhat. Az elállási időszak a rendelésben szereplő utolsó áru(k) kézhezvételétől kezdődik.
Ha eláll a vásárlástól és a csomagját szeretné visszaküldeni, kérjük, az alábbi lépésekkel küldje vissza a teljes csomagot a Napcsillag Kft-nek:
1) Töltse ki a Letöltések linken található Elállási nyilatkozatot, melyet a weboldal alján a láblécben talál meg.
2) Kérjük, hogy az Elállási nyilatkozatot küldje el emailben a webshop@ecofamily.hu címre, vagy mellékelje a csomaghoz.
3) Vegye fel a kapcsolatot a Sprinter futárszolgálattal a következő telefonszámon: (+36 1 881 2615), hogy átvegyék Öntől a csomagot. Ebben az esetben Önt terheli a csomag visszaküldésének díja. A csomagvisszaküldést postai úton is teljesítheti a következő címre: EUROFAMILY 8441 Márkó, Iparos u. 12.
4) Kérjük adja meg a bankszámlaszámát, hogy az esetleges visszautalást lehetővé tegye.
Visszaküldés
Ha valamit szeretne visszaküldeni, kérjük, az alábbi lépésekkel küldje vissza az árut a Napcsillag Kft-nek:
1) Töltse ki a Letöltések linken található Visszaküldési űrlapot, melyet a weboldal alján a láblécben talál meg.
2) Helyezze a visszaküldeni kívánt terméke(ke)t és a Visszaküldési űrlapot abba a dobozba, amelyben a rendelése megérkezett, vagy küldje el emailben a webshop@ecofamily.hu címre.
3) Vegye fel a kapcsolatot a Sprinter futárszolgálattal a következő telefonszámon: (+36 1 881 2615) hogy átvegyék Öntől a csomagot. A csomagvisszaküldést postai úton is teljesítheti a következő címre: EUROFAMILY 8441 Márkó, Iparos u. 12.
4) Kérjük adja meg a bankszámlaszámát, hogy az esetleges visszautalást lehetővé tegye.
Két külön csomagban érkezett termékek visszaküldése
Ha az Ön egyidejűen leadott megrendelése két, vagy több csomagban érkezett, a visszaküldés ugyanolyan egyszerű. Ha több terméket szeretne visszaküldeni, amelyek külön csomagokban érkeztek, adja meg a számla sorszámát, de mindössze az egyik csomagot vagy dobozt használja.
FIZETÉS
Utánvét
Rendelését átvételkor, készpénzben vagy bankkártyával fizetheti. Rendelése összegét a futárszolgálat munkatársának tudja kifizetni.
Bankkártyás előre fizetés
Rendelését bankkártyás előre fizetéssel is kiegyenlítheti. A megrendelés véglegesítése után az összeget azonnal zároljuk, és a megrendelésről e-mailes visszaigazolást küldünk. Ha a kártyatranzakciót nem hagyják jóvá, a megrendelését töröljük. Ha ezzel kapcsolatban bármilyen kérdése merül fel, lépjen kapcsolatba a bankjával vagy a kártya kibocsátójával.