Gyakran ismételt kérdések

 

 

Szükséges regisztrálni a rendeléshez?

Webáruházunkban regisztrált vásárlóként vagy regisztráció nélkül,

„vendégként” is vásárolhat.

 

Milyen fizetési módok közül lehet választani?

A Webáruházunkban megrendelt termék(ek) kifizetése történhet bankkártyás előrefizetéssel (SimplePay), vagy utánvéttel a kiszállítást teljesítő futárnál bankkártyával vagy készpénzben.

 

Van minimum/maximum rendelési érték/mennyiség?

Webáruházunkból kizárólag háztartási mennyiségben lehet vásárolni.

A megrendelésnek minimum értéke/mennyisége nincs. Egy rendelés maximális súlya a 120 kg-ot nem haladhatja meg.

 

Van lehetőség a rendelésemhez a kiszállítás előtt terméket hozzáadni, vagy abból törölni?

 A leadott megrendeléseket sajnos utólag nem lehetséges módosítani.

 

Mi történik, ha egy termék nincs raktáron?

Amennyiben az Ön által választott termék nincs raktárban, felajánlunk egy helyettesítő terméket.

A helyettesítő termék elfogadása nem kötelező. Illetve lehetőség van a termék beérkezését megvárni, és akkor küldjük el a csomagját.

 

Hogyan törölhetem a megrendelésemet?

A megrendelés törlésének igényét kérjük jelezze e-mailben a webshop@ecofamily.hu címre. Rendelési azonosítót kérjük feltüntetni.

 

Hogyan fogom megkapni a számlát az online vásárlásról?

A számlát a megrendelt termékekkel együtt a csomagban küldjük, illetve Regisztrált vásárlóként a fiókom/ rendeléseim menüben le lehet tölteni.

 

Hogyan, mivel történik a csomagok kiküldése?

A Webáruházban megrendelt termékek kiszállítását leszerződött futárszolgálat végzi.

 

Országos a házhozszállítás?

A Webáruházunkból megrendelt termékeket az általunk leszerződött futárszolgálat az ország egész területén kiszállítja. A megrendelt termék(ek) postafiók címre vagy postahivatalba történő kézbesítésére nincs lehetőség.

Hol és hogyan tudom a megrendelt csomagokat nyomon követni?

Csomagküldeményének státuszát a csomagszám megadásával a

https://www.sprinter.hu/csomagkereso/ oldalon tudja nyomon követni.

 

Mi a megrendelések várható szállítási ideje?

A megrendelt csomag(ok) feladásáról és a - megadott címre vagy a választott csomagpontra történő - kiszállítás várható időpontjáról a Vásárlót elektronikus emailben tájékoztatjuk. A szállítás várható határideje a megrendelés felek általi véglegesítésétől számított várhatóan 3-5, de legfeljebb 14 munkanap. A SPRINTER a kiszállítás megkezdéséről megadott e-mail címre küldött szöveges üzenet útján tájékoztatja a Vásárlót. A Vásárlónak a fenti határidőn belül van lehetősége adott, általa megjelölt napra kérni a szállítást (a továbbiakban: „Megjelölt nap”). A Megjelölt nap a megrendelés felek általi véglegesítés napjától számított 5. naptól a 10. napig eshet (napok számítása úgy történik, hogy a megrendelés véglegesítésnek napja a „0”. nap, tehát az ezt követő nap számít az 1. napnak). Amennyiben a Vásárló élni kíván ezzel a lehetőséggel, hogy a véglegesített megrendelés kiszállítását Megjelölt napon kéri, köteles ezt egyértelműen a megrendelés során a „Megjegyzések” rovatban kérni, dátum szerint (naptári év, hónap nap) megjelölve a Megjelölt napot (javasolt példaszöveg: „Megrendelésemet kérem 2022. 11. 11. napján a megadott címre szállítani!) Amennyiben a Vásárló a fentiektől eltérően határozza meg a Megjelölt napot (tehát nem a megrendelés véglegesítésétől számított 5. és 10. nap közötti időben) a Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy a hibás kérelmet figyelmen kívül hagyja, és az általa általánosan meghatározott időben szállítson. A Szolgáltató tájékoztatja a Vásárlót, hogy előfordulhat, hogy előre nem látható akadály, vagy rendelési túlterheltség miatt (például ünnepi időszakok) nem tudja a szállítást a Megjelölt napon teljesíteni. Erre az esetre a Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy a Megjelölt napot követően teljesítse a szállítást a Vásárló erről való értesítése mellett, vagy egyéb szállítási napot egyeztessen a Vásárlóval. 

 

Mennyibe kerül a kiszállítás?

A szállítás díja 30.000 Ft (harmincezer forint) rendelési összértékig megrendelésenként 1.490 Ft (ezernégyszázkilencven forint). Abban az esetben, ha a megrendelés logisztikai vagy technikai okokból több csomagban kerül kiszállításra a Szolgáltató egyszeri szállítási díjat számít fel. A szállítási díj magyar forintban értendő és magába foglalja az általános forgalmi adót. 30.000 Ft rendelési összérték felett és 50 kg összsúly alatt - abban az esetben is, ha a megrendelés logisztikai vagy technikai okokból több csomagban kerül kiszállításra - a szállítás ingyenes.
 
 A szállítás díja megrendelésenként 50 kg összsúly rendelése felett értékhatártól függetlenül 1.490 Ft (ezernégyszázkilencven forint).
 

Utánvétes rendelés esetén az utánvételi díj bruttó 250 Ft (kétszázötven forint).

 

Hogyan lehet a szállítási címet utólag módosítani?

A szállítási cím módosításának igényét kérjük jelezze e-mailben a webshop@ecofamily.hu címre.

 

Mi a teendő, ha egy termék minősége nem megfelelő/sérült?

Amennyiben nem megfelelő/sérült terméket kapott kérjük jelezze e-mailben a webshop@ecofamily.hu címre. Az e-mailben kérjük csatoljon képet a sérült termékről és tüntesse fel rendelési azonosítóját.

 

Mit tudok tenni, ha egy termék hiányzik a megrendelésből?

Észrevételét kérjük jelezze e-mailben a webshop@ecofamily.hu címre. Az e-mailben kérjük tüntesse fel rendelési azonosítóját.

 

Hogyan tudom visszaküldeni a csomagomat?

A megvásárolt termék(ek) visszaküldéséhez tetszőleges szállítási módot (postai utat,

futárszolgálatot) vehet igénybe. A termék(ek) visszaküldésének közvetlen költsége a Vásárlót

terheli. A terméke(ke)t az alábbi címre küldheti vissza:

Napcsillag Kft.

MÁRKÓ, 8441, IPAROS UTCA 12.

A termék(ek) vételárát visszautaljuk!

 

Mi történik, ha a rendelés kiszállításánál nem vették át a csomagot?

Az általunk szerződött futárszolgálat két alkalommal kísérli meg a csomag átadását.

Ha ez nem történik meg, a csomag visszakerül a raktárba.