• Delivery Országos kiszállítás, 30.000 Ft felett és egyben 50 kg alatt szállítási díj nélkül!
 
Termékek
Akció
Kedvencek
Kosár

Gyakran ismételt kérdések

 

 

Szükséges regisztrálni a rendeléshez?

Webáruházunkban regisztrált vásárlóként vagy regisztráció nélkül, „vendégként” is vásárolhat.

 

Milyen fizetési módok közül lehet választani?

A Webáruházunkban megrendelt termék(ek) kifizetése történhet bankkártyás előrefizetéssel (SimplePay), vagy utánvéttel a kiszállítást teljesítő futárnál bankkártyával vagy készpénzben.

Vásárlását az üzletekben készpénzben forintban és euróval, bankkártyával, valamint az Edenred és a Magyar Utalvány Zrt. (Nemzeti Utalvány) által forgalmazott utalványokkal egyenlítheti ki.

 

Van minimum/maximum rendelési érték/mennyiség?

Webáruházunkból kizárólag háztartási mennyiségben lehet vásárolni.

Házhozszállítás esetén egy rendelés maximális súlya a 120 kg -ot nem haladhatja meg. Csomagpontra történő megrendelések esetén egy rendelés maximális súlya a 18kg töltősúlyt nem haladhatja meg.

 

Van lehetőség a rendelésemhez a kiszállítás előtt terméket hozzáadni, vagy abból törölni?

 A leadott megrendeléseket sajnos utólag nem lehetséges módosítani.

 

Mi történik, ha egy termék nincs raktáron?

Amennyiben az Ön által választott termék nincs raktárban, felajánlunk egy helyettesítő terméket.

A helyettesítő termék elfogadása nem kötelező. Illetve lehetőség van a termék beérkezését megvárni, és akkor küldjük el a csomagját.

 

Hogyan törölhetem a megrendelésemet?

A megrendelés törlésének igényét kérjük jelezze e-mailben a webshop@ecofamily.hu címre. Rendelési azonosítót kérjük feltüntetni.

 

Hogyan fogom megkapni a számlát az online vásárlásról?

A számlát e-számla formájában e-mailben küldjük el a rendelés során megadott e-mail címre. Illetve igény esetén az ügyfélszolgálatnak (webshop@ecofamily.hu) jelezve, elküldjük e-mailben.

 

Hogyan, mivel történik a csomagok kiküldése?

A Webáruházban megrendelt termékek kiszállítását leszerződött futárszolgálatok végzik.

 

Országos a kiszállítás?

A Webáruházunkból megrendelt termékeket az általunk leszerződött futárszolgálatok az ország egész területére szállítanak. A Sprinter futárszolgálat esetében történhet a kiszállítás csomagpontra is, az MPL futárszolgálat estén a megrendelt termékek postafiók címre, illetve postapontra történő szállítására nincs, de postahivatalba (postán maradó) történő szállításra van lehetőség.

Amennyiben a Vásárló szállítási módként Csomagpontra történő kiszállítást jelöl meg, a Vásárló a megrendeléshez szükséges adatok kitöltésekor választhatja ki a számára legmegfelelőbb aktuális Csomagpont helyszínt. Egyébként a Csomagpontok listáját és elérhetőségeit az MPL Futárszolgálat (https://www.posta.hu/szolgaltatasok/szolgaltataskereso) a SPRINTER (pickpackpont.hu) mindenkor közzéteszi honlapján.

A megrendelés átvételére a Vásárlónak a Csomagpontba szállítás napjától számított 5 munkanapon belül van lehetősége.

 

Hol és hogyan tudom a megrendelt csomagokat nyomon követni?

Csomagküldeményének státuszát a csomagszám megadásával a https://www.posta.hu/nyomkovetes/nyitooldal illetve a http://www.sprinter.hu/csomagkereso/ oldalon a csomagszám megadását követően tudja nyomon követni.


 

Mi a megrendelések várható szállítási ideje?

A megrendelt csomag(ok) feladásáról és a - megadott címre vagy a választott csomagpontra történő - kiszállítás várható időpontjáról a Vásárlót elektronikus emailben tájékoztatjuk. A szállítás várható határideje a megrendelés felek általi véglegesítésétől számított 3-5, de legfeljebb 14 munkanap. Az MPL futárszolgálat, vagy a SPRINTER a kiszállítás megkezdéséről megadott e-mail címre küldött szöveges üzenet útján tájékoztatja a Vásárlót. A Vásárlónak a fenti határidőn belül van lehetősége adott, általa megjelölt napra kérni a szállítást (a továbbiakban: „Megjelölt nap”). A Megjelölt nap a megrendelés felek általi véglegesítés napjától számított 5. naptól a 10. napig eshet (napok számítása úgy történik, hogy a megrendelés véglegesítésnek napja a „0”. nap, tehát az ezt követő nap számít az 1. napnak). Amennyiben a Vásárló élni kíván ezzel a lehetőséggel, hogy a véglegesített megrendelés kiszállítását Megjelölt napon kéri, köteles ezt egyértelműen a megrendelés során a „Megjegyzések” rovatban kérni, dátum szerint (naptári év, hónap nap) megjelölve a Megjelölt napot (javasolt példaszöveg: „Megrendelésemet kérem 2022. 11. 11. napján a megadott címre szállítani!) Amennyiben a Vásárló a fentiektől eltérően határozza meg a Megjelölt napot (tehát nem a megrendelés véglegesítésétől számított 5. és 10. nap közötti időben) a Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy a hibás kérelmet figyelmen kívül hagyja, és az általa általánosan meghatározott időben szállítson. A Szolgáltató tájékoztatja a Vásárlót, hogy előfordulhat, hogy előre nem látható akadály, vagy rendelési túlterheltség miatt (például ünnepi időszakok) nem tudja a szállítást a Megjelölt napon teljesíteni. Erre az esetre a Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy a Megjelölt napot követően teljesítse a szállítást a Vásárló erről való értesítése mellett, vagy egyéb szállítási napot egyeztessen a Vásárlóval.
 

Mennyibe kerül a kiszállítás?

A szállítás díja 30.000 Ft (harmincezer forint) rendelési összértékig megrendelésenként az MPL Futárszolgálat választása esetén 1.890 Ft (ezernyolcszázkilencven forint), a SPRINTER futárszolgálat választása esetén 2.290 Ft (kétezerkétszázkilencven forint). Abban az esetben, ha a megrendelés logisztikai vagy technikai okokból több csomagban kerül kiszállításra a Szolgáltató egyszeri szállítási díjat számít fel. A szállítási díj magyar forintban értendő és magába foglalja az általános forgalmi adót. 30.000 Ft rendelési összérték felett és egyben 50 kg összsúly alatt - abban az esetben is, ha a megrendelés logisztikai vagy technikai okokból több csomagban kerül kiszállításra - a szállítás ingyenes.

A szállítás díja megrendelésenként 50 kg összsúly rendelése felett 30.000 Ft (harmincezer forint) rendelési összérték felett az MPL Futárszolgálat választása esetén 1.890 Ft (ezernyolcszázkilencven forint), a SPRINTER futárszolgálat választása esetén 1.890 Ft (ezernyolcszázkilencven forint). 30.000 Ft ténylegesen fizetendő rendelési összérték alatt és egyben 50 kg összsúly felett - abban az esetben is, ha a megrendelés logisztikai vagy technikai okokból több csomagban kerül kiszállításra - a szállítás díja az MPL Futárszolgálat választása esetén 3.780 Ft (háromezerhétszáznyolcvan forint), a SPRINTER futárszolgálat választása esetén 4.180 Ft (négyezeregyszáznyolcvan forint).

Csomagponton történő átvétel esetén, a szállítás díja 30.000 Ft (harmincezer forint) rendelési összértékig megrendelésenként az MPL Futárszolgálat választása esetén 990 Ft (kilencszázkilencven forint), a SPRINTER futárszolgálat választása esetén 1.090 Ft (ezerkilencven forint). 30.000 Ft rendelési összérték felett, a szállítás ingyenes.

Utánvétes rendelés esetén az utánvételi díj bruttó 350 Ft (háromszázötven forint).

 

Hogyan lehet a szállítási címet utólag módosítani?

A szállítási cím módosításának igényét kérjük jelezze e-mailben a webshop@ecofamily.hu címre.

 

Mi a teendő, ha egy termék minősége nem megfelelő/sérült?

Amennyiben nem megfelelő/sérült terméket kapott kérjük jelezze e-mailben a webshop@ecofamily.hu címre. Az e-mailben kérjük csatoljon képet a sérült termékről és tüntesse fel rendelési azonosítóját. Csomagponton történő átvétel esetében a jegyzőkönyv felvétele a helyszínen történik.

 

Mit tudok tenni, ha egy termék hiányzik a megrendelésből?

Észrevételét kérjük jelezze e-mailben a webshop@ecofamily.hu címre. Az e-mailben kérjük tüntesse fel rendelési azonosítóját.

 

Hogyan tudom visszaküldeni a csomagomat?

A megvásárolt termék(ek) visszaküldéséhez tetszőleges szállítási módot (postai utat,

futárszolgálatot) vehet igénybe. A termék(ek) visszaküldésének közvetlen költsége a Vásárlót

terheli. A terméke(ke)t az alábbi címre küldheti vissza:

Napcsillag Kft.

MÁRKÓ, 8441, IPAROS UTCA 12.

A termék(ek) vételárát visszautaljuk!

 

Mi történik, ha a rendelés kiszállításánál nem vették át a csomagot?

Az általunk szerződött futárszolgálat két alkalommal kísérli meg a csomag átadását.

Ha ez nem történik meg, a Sprinter Futárszolgálat esetében a csomag visszakerül a raktárba.

Az MPL Futárszolgálat esetében, ha kétszer is sikertelen a kézbesítés, automatikusan postán maradó lesz a csomag(ok), ahol a csomagot(okat) 5 napig őrzik és erről email-t és sms-t is küld az MPL a vásárlónak a rendeléskor megadott elérhetőségére.

A megrendelés átvételére a Vásárlónak a Csomagpontba szállítás napjától számított 5 munkanapon belül van lehetősége.

Termékek
Üzletkereső
Kosár