GYIK

Gyakran ismételt kérdések

 

 

Szükséges regisztrálni a rendeléshez?

Webáruházunkban regisztrált vásárlóként vagy regisztráció nélkül,

„vendégként” is vásárolhat.

 

Milyen fizetési módok közül lehet választani?

A Webáruházunkban megrendelt termék(ek) kifizetése történhet bankkártyás előrefizetéssel (SimplePay), vagy utánvéttel a kiszállítást teljesítő futárnál bankkártyával vagy készpénzben.

 

Van minimum/maximum rendelési érték/mennyiség?

Webáruházunkból kizárólag háztartási mennyiségben lehet vásárolni.

A megrendelésnek minimum értéke/mennyisége nincs.

 

Van lehetőség a rendelésemhez a kiszállítás előtt terméket hozzáadni, vagy abból törölni?

 A leadott megrendeléseket sajnos utólag nem lehetséges módosítani.

 

Mi történik, ha egy termék nincs raktáron?

Amennyiben az Ön által választott termék nincs raktárban, felajánlunk egy helyettesítő terméket.

A helyettesítő termék elfogadása nem kötelező. Illetve lehetőség van a termék beérkezését megvárni, és akkor küldjük el e a csomagját.

 

Hogyan törölhetem a megrendelésemet?

A megrendelés törlésének igényét kérjük jelezze e-mailben az  info@eurofamily.hu

címre. Rendelési azonosítót kérjük feltüntetni.

 

Hogyan fogom megkapni a számlát az online vásárlásról?

A számlát a megrendelt termékekkel együtt a csomagban küldjük, illetve Regisztrált vásárlóként a fiókom/ rendeléseim menüben le lehet tölteni.

 

Hogyan, mivel történik a csomagok kiküldése?

A Webáruházban megrendelt termékek kiszállítását leszerződött futárszolgálat végzi.

 

Országos a házhozszállítás?

A Webáruházunkból megrendelt termékeket az általunk leszerződött futárszolgálat az ország egész területén kiszállítja. A megrendelt termék(ek) postafiók címre vagy postahivatalba történő kézbesítésére nincs lehetőség.

Hol és hogyan tudom a megrendelt csomagokat nyomon követni?

Csomagküldeményének státuszát a csomagszám megadásával

https://www.dpd.com/hu oldalon a csomagszám megadását követően tudja

nyomon követni.

 

Mi a megrendelések várható szállítási ideje?

A szállítás határideje a megrendelés felek általi véglegesítésétől számított egy héten belül megtörténik, de legfeljebb 14 munkanap.

 

Mennyibe kerül a kiszállítás?

A Vásárló által megrendelt termék(ek) megadott címre történő kiszállításért a Szolgáltató 20.000 Ft vásárlási értékig szállítási költséget számít fel, amelyet a Webáruházban feltüntetett eladási árak nem tartalmaznak. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A szállítás díja 20.000 Ft rendelési összértékig megrendelésenként 990 Ft (kilencszázkilencven forint). Abban az esetben, ha a megrendelés logisztikai vagy technikai okokból több csomagban kerül kiszállításra a Szolgáltató egyszeri szállítási díjat számít fel. A szállítási díj magyar forintban értendő és magába foglalja az általános forgalmi adót.  20.000 Ft rendelési összérték felett a szállítás ingyenes.

 

Hogyan lehet a szállítási címet utólag módosítani?

A szállítási cím módosításának igényét kérjük jelezze e-mailben az info@eurofamily.hu címre.

 

Mi a teendő, ha egy termék minősége nem megfelelő/sérült?

Amennyiben nem megfelelő/sérült terméket kapott kérjük jelezze e-mailben az  info@eurofamily.hu címre. Az e-mailben kérjük csatoljon képet a sérült termékről és tüntesse fel rendelési azonosítóját.

 

Mit tudok tenni, ha egy termék hiányzik a megrendelésből?

Észrevételét kérjük jelezze e-mailben az info@eurofamily.hu címre. Az e-mailben kérjük tüntesse fel rendelési azonosítóját.

 

Hogyan tudom visszaküldeni a csomagomat?

A megvásárolt termék(ek) visszaküldéséhez tetszőleges szállítási módot (postai utat,

futárszolgálatot) vehet igénybe. A termék(ek) visszaküldésének közvetlen költsége a Vásárlót

terheli. A terméke(ke)t az alábbi címre küldheti vissza:

Napcsillag Kft.

MÁRKÓ, 8441, IPAROS UTCA 12.

A termék(ek) vételárát visszautaljuk!

 

Mi történik, ha a rendelés kiszállításánál nem vették át a csomagot?

Az általunk szerződött futárszolgálat két alkalommal kísérli meg a csomag átadását. Amennyiben a csomag átadása sikertelen akkor 5 napig a megjelölt depóban át tudja venni.

Ha ez nem történik meg, a csomag visszakerül a raktárba.