• Delivery Országos kiszállítás, 30.000 Ft felett és egyben 30 kg alatt szállítási díj nélkül!
 
Termékek
Akció
Akció
Üzletem: Kiválasztás
Kedvencek
Kosár

Ecofamily pontgyűjtés

Tisztelt Vásárlóink!
 
Ezúton tájékoztatjuk Önöket arról, hogy a „Russel Hobbs Stílus és megbízhatóság” megnevezésű promóciónkkal kapcsolatban megjelent egyes tájékoztatási felületeken, technikai hiba miatt tévesen került feltüntetésre az elérhető kedvezmény felső határa (téves szövegezés: „akár 61% kedvezmény”).
 
A fent megjelölt promóciónkban elérhető kedvezmény felső határa ténylegesen 60%, így a helyes szövegezés a következő: „akár 60% kedvezmény”.
 
Kérjük vásárlással kapcsolatos döntéseit fenti pontosítás figyelembevételével hozza meg.

 

 

 

 

Tájékoztató a Spectrum Brands Hungaria Kft. által forgalmazott Russell Hobbs termékek jótállási folyamatáról

1. Jótállás folyamata

A vásárló jótállási igényét a vásárolt termékhez mellékelt eredeti számlával/nyugtával érvényesítheti. A vásárlást igazoló számlán/nyugtán történő bármilyen, utólagos javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a számla/nyugta érvénytelenségét vonja maga után.

A jótállási időtartam a vásárlás napjával kezdődik, ettől számítva 2 év, mely további 1 évvel meghosszabbítható, ha a vásárló a terméket regisztrálja a vásárlástól számított 28 napon belül a https://hu.russellhobbs.com/termek-regisztralas weboldalon. Russell Hobbs termékek esetében minden esetben csere történik garanciális hiba esetén.

1.1 A hűségprogram promóció időszaka alatt

A hűségprogram időszaka alatt a vásárlók a hibás terméket a Napcsillag Kft. (a továbbiakban: EcoFamily) üzleteibe vihetik vissza és kérhetik a garanciális cserét, amennyiben megfelelnek a garanciális feltételeknek.

A reklamáció rögzítése, a vásárlást igazoló számla/nyugta ellenőrzése után a hibás készüléket az EcoFamily üzletben megvizsgálják és amennyiben jogos a reklamáció, egy új készülékre cserélik, vagy visszafizetik a hibás termék promóciós vételárát, mely a számlán/nyugtán szerepel.

1.2 A hűségprogram promóció lezárta után

A hűségprogram időszak lezárta után, a vásárlók a garanciális igényüket közvetlenül a Spectrum Brands Hungaria Kft. központi ügyfélszolgálati irodánál intézhetik.

Elérhetőség:

email: ugyfelszolgalat@eu.spectrumbrands.com,

Tel.: +36 1 347 9007 (H–P 10:00–14:00)

 

2. Három munkanapon belüli (72 órás csereigény) reklamáció:

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) kormányrendelet értelmében a rendelet hatálya alá tartozó termékek esetében, ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat a polgári törvénykönyvről (Ptk.) szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

A rendeltetésszerű használatról való meggyőződés lépései:

  • Győződjön meg róla, hogy készülék valóban meghibásodott.
  • Ellenőrizze a tápkábelt, az áramellátást.
  • Kapcsolja ki és kapcsolja be újra a készüléket.
  • Győződjön meg róla, hogy a készüléket a használati utasításnak megfelelő módon kívánta-e üzemeltetni.

 

A jótállás nem érvényes az alábbi esetekben:

  • Helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, külső kábel szakadás, elemi csapás (pl.: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás.
  • Szakszerűtlen kezelés, nem rendeltetésszerű környezetben való használat.
  • Háztartási célon túli használat (pl. vendéglátóipari, fodrászati)
  • Bármilyen külső beavatkozás, javítás, bővítés, átalakítás.
  • Természetes elhasználódás.
  • Azon termékek esetében, melyekre nincs gyártói jótállás (pl.: 10.000 Ft vételár alatti tartozékok, kiegészítőkre)

72 órán belüli panasz esetén az EcoFamily jegyzőkönyvben nyilatkoztatja a Vásárlót, hogy az cserét kér és a terméket kicseréli.

Üzletek
Kosár