1. Jótállás folyamata
A vásárló jótállási igényét a vásárolt termékhez mellékelt eredeti számlával/nyugtával érvényesítheti. A vásárlást igazoló számlán/nyugtán történő bármilyen, utólagos javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a számla/nyugta érvénytelenségét vonja maga után.
A jótállási időtartam a vásárlás napjával kezdődik, ettől számítva 2 év, mely további 1 évvel meghosszabbítható, ha a vásárló a terméket regisztrálja a vásárlástól számított 28 napon belül a https://hu.russellhobbs.com/termek-regisztralas weboldalon. Russell Hobbs termékek esetében minden esetben csere történik garanciális hiba esetén.
1.1 A hűségprogram promóció időszaka alatt
A hűségprogram időszaka alatt a vásárlók a hibás terméket a Napcsillag Kft. (a továbbiakban: EcoFamily) üzleteibe vihetik vissza és kérhetik a garanciális cserét, amennyiben megfelelnek a garanciális feltételeknek.
A reklamáció rögzítése, a vásárlást igazoló számla/nyugta ellenőrzése után a hibás készüléket az EcoFamily üzletben megvizsgálják és amennyiben jogos a reklamáció, egy új készülékre cserélik, vagy visszafizetik a hibás termék promóciós vételárát, mely a számlán/nyugtán szerepel.
1.2 A hűségprogram promóció lezárta után
A hűségprogram időszak lezárta után, a vásárlók a garanciális igényüket közvetlenül a Spectrum Brands Hungaria Kft. központi ügyfélszolgálati irodánál intézhetik.
Elérhetőség:
email: ugyfelszolgalat@eu.spectrumbrands.com,
Tel.: +36 1 347 9007 (H–P 10:00–14:00)
2. Három munkanapon belüli (72 órás csereigény) reklamáció:
Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) kormányrendelet értelmében a rendelet hatálya alá tartozó termékek esetében, ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat a polgári törvénykönyvről (Ptk.) szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
A rendeltetésszerű használatról való meggyőződés lépései:
A jótállás nem érvényes az alábbi esetekben:
72 órán belüli panasz esetén az EcoFamily jegyzőkönyvben nyilatkoztatja a Vásárlót, hogy az cserét kér és a terméket kicseréli.
Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesülj új termékeinkről, ajánlatainkról, kedvezményeinkről.