1-48/81 termék

Oldal
oldalanként
Csökkenő sorrendbe

1-48/81 termék

Oldal
oldalanként
Csökkenő sorrendbe

A chipsek talán nem a legegészségesebb a nassolnivalók közül, mégis töretlen népszerűségnek örvendenek. A jó hír, hogy manapság egyre több az olyan alternatíva, ami jobban odafigyel szervezetünk igényeire is. Így a mérsékelt fogyasztás is megengedhető, egy-egy nehéz napot követően. Akár bio és gluténmentes chipseket is találhatsz az Ecofamily kínálatában.

Chips, a kedvenc nassolnivaló

Gondoltad volna, hogy a chipsek története több évszázadra nyúlik vissza? Egyes legendák szerint egy étteremből ered, ahol a burgonyát büntetésből vékonyra szeletelték. Az eredmény azonban fordítva sült el, hiszen bejött az étel a milliomosnak, aki elfogyasztotta és később mindig ilyet rendelt. Természetesen “hivatalosan” nehéz megmondani, hogyan is terjedtek el a chipsek, az viszont biztos, hogy mára az egyik kedvenc nassolnivalóvá váltak. Így pedig óriási piacuk is lett. Valljuk be: többségünk talán időről időre szintén kísértésbe esik.

Mi az a chips?

Nézzük is meg kicsit részletesebben, mi a chips valójában és miből tevődik össze. Alapvetően a burgonya chips fogalma lehet ismerős, a modern fajták azonban már számos összetevőt tartalmaznak. Lehet benne zsír, szénhidrát, élelmi rost, víz, fehérjék, hamu, omega és zsírsavak egyaránt. Az élelmiszer-adalékanyagok használata miatt azonban nem tartoznak az egészséges életmód fő támogatói közé. Az Ecofamily kínálatában viszont találhatsz teljes kiőrlésű, barna rizst tartalmazó chipset is, ha egy kicsit jobban odafigyelnél az egészségedre nassolás közben is.

Chipsek fajtái

A sós chipstől kezdve a hagymásig és paprikásig lehet válogatni, de 2022-ben már szinte végtelen a lehetőségek tárháza. A világ bármely konyhájára hajazó chipseket találhatsz, legyen szó például a mexikói tortilláról és a népszerű salsa- vagy sajtszószról. Webáruházunkban széles a kínálat, így bátran betárazhatsz a lazítós, filmezős napokra.

Mennyi chipset érdemes fogyasztani?

A túlzott fogyasztás nem ajánlott, illetve bizonyos betegségek esetén sem célszerű chipssel helyettesíteni a tápláló ebédet vagy vacsorát. Mértékkel, kiegészítőként azonban beleférhet. A természetes alapanyagokból készült chipsek azonban egészségesek és akár ízletesek is lehetnek.

Chipsek és egészséges alternatívák

Joggal merülhet fel a kérdés, mit tegyünk, ha nem tudunk vagy nem akarunk lemondani a chipsről. Egy kis chipstől azonban még aligha lett valakinek bármi baja, ezért csak a rendszeres, napi fogyasztását nem javasoljuk. A jó hír, hogy akár házi chipset is készíthetünk, illetve egészséges alternatívákat találhatunk. Ehetünk például almaszirmot vagy földimogyorót, kesudiót, amelyek pozitív hatást gyakorolnak a szervezetünkre.